Dagens

Idag har jag ätit gröt, yoghurt och omelett till morgonmål. Till lunch åt jag skolans mat, vilket idag beståd av fisk, potatis och mycket sallad. Dom serverade också äppelpaj i skolan, men duktig som jag var åt jag inte av det :D Till mellanmål åt jag en burk barnmat och så bakade jag själv bröd till mig. Till middag hade vi sphagetti med köttfärsås. Och till kvällsmat åt jag kvarg och saftsoppa :) 

Idag har jag haft en så kallad vilodag, vilket jag inte är så nöjd med, men det kändes som jag behövde det. Har iställe städat mitt rum och lagat läxorna i god tid, vilket är väldigt ovanligt :) Dessutom känns det konstigt att jag inte fått någon träningsvärk...känns som om jag inte jobbade tillräckligt hårt igår, fast svetten bara droppade ner för pannan. Synd också att jag inte kommer att kunna träna imorgon eftersom jag skall på jobb...blää.. 

Nåja, jag skall så småningom börja söka mig i sängs, eftersom jag behöver det för att orka med helgen! Berättar om mina planer senare! 

Tumblr_lrl91hd9vm1qebto8o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0