Every damn day, just do it!

Helt ärligt så skäms jag över att jag helatiden lovar att börja träna, men det blir aldrig av? OHH, jag blir galen av att jag har så dålig själv disciplin! Varför varför varför kan man bara inte göra det man intalar sig själv att skulle vara bäst. Apparently there is no answer. 

Nåja. Om ca 7 veckor kommer min klass att ordna halloween fest, och tills dess skulle jag vilja se bra ut. Ja, jag vet att det är omöjligt (inte omöjligt, men inte hälsosamt) att gå ner 10 kg tills dess, men det skulle ju vara bra om man skulle börja någonstans. Så, från och med i måndag, skall jag börja äta annorlunda och träna. Jag kommer antagligen hålla någon form av tränings-och kostdagbok här så ni får se hur jag gör. 

IT`S NOW OR NEVER! 

Tumblr_lo54idwhnw1qmohofo1_500_large

21257207_oqo4im38_c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0