Long time no see

Jag vill ursäkta om dålig uppdatering. Men jag har skola nästan varje dag till 16, och jag har två gånger förra veckan varit på jobb efter skolan ända till 21...så lite förståelse har ni väl för mig :)


Och vad som kommer till min träning har det rent ut sagt gått åt skogen. Jag försöker ändra mitt kostschema ganska mycket, som till exempel äta gröt varje morgon, men ifall jag skall göra det måste jag vakna tidigare än vad jag brukar och jag har lite svårt med att stiga upp på morgon... Jag har varit på länk en gång förra veckan, shame on me! Men bättre de väl än inget. Dessutom är jag förvånad över att jag har bättre kondition än vad jag trodde, men bättre de än att jag skulle ha sämre :) Har haft jävligt mycke jobb och skolarbete som har lite hindrat mitt tränande, men har inte lika mycket jobb denna vecka så får lov att gå ut och springa då :) LOVA att påminna mig!?

Idag skall jag sätta upp träningsprogram + kostschema som jag skall börja följa från och med imorgon. Jag antar att det blir lättare att träna om man har något att utgå ifrån. Dessutom borde jag hinna skriva ett arebet, och städa mitt rum.
De var fest i hegen......ohhh va så jävla kul :D
1310237556914479_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0