Everyday, just do it!

Känns som hundra år sen jag senast försökte träna ordentligt. Lyckades inte riktigt med det i höstas. Blev en massa tomma lovningar helatiden som aldrig blev av. Jag har äntligen tagit upp min träning igen, och har hållit på sedan början av januari. Det känns bra att jag har fått tillbaka motivationen, men efter två månaders träning och inga resultat, vad jag själv tycker, så har jag fått ett tränings program.

Det går mest ut på mat, sömn och framför allt TRÄNING! Jag skall inte äta godis på veckodagarna (OBS! till godis räknas allting sött, som choklad, glass, bakelser, popcorn, chips o.s.v...) Godis äter jag lite över 100g under veckoslutet. Jag äter 5 mål om dagen, morgonmål, mellanmål, lunch, middag och kvällsmat. Det får högst gå 4 timmar mellan målen. Till mellanmål skall man helst äta kvarg (naturell) med bär eller rågbröd. Frukt är bara en massa onödigt fruktsocker! Sömn måste man få minst 7timmar/natt. Helst mera, men det får inte gå under det. Jag har att eget träningschema. Inge märkvärt, springer/powerwalk/crosstrainer ca 2-3 gånger i veckan, och sen har ungefär fem stycken ben och armövningar som jag gör på gym!
Vecka ett av denna träningsschema har gått och jag är rent ut sagt helt död. Jag har aldrig haft sånhärn träningsvärk och de känns jävligt bra. Är egentligen helt slut och undrar hur dethär kommer sluta! Men jag är villig att utsätta mig för det här.
BEACH 2012, HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0